Dienst na verkoop

Om u een optimale service te kunnen bieden, is het noodzakelijk dat wij op de snelste manier uw probleem achterhalen. Daarom is het belangrijk dat u ook weet hoe u ons kunt bereiken. Via deze weg willen wij u dan ook graag onze serviceprocedure kenbaar maken.

U bent in het bezit van een servicecontract

Indien u in het bezit bent van een servicecontract, kunt u ons steeds bereiken volgens de modaliteiten van uw contract. Het correct te bellen nummer kunt u terugvinden in uw servicecontract of op uw telefooncentrale.

Voor technische informatie of niet dringende defecten kunt u ook faxen naar het nummer 011/45 04 51 of een e-mail sturen naar onze servicemedewerkers op het volgende e-mailadres: service@essec.be

U heeft nog geen servicecontract

Indien u niet in het bezit bent van een servicecontract en toch een dringende interventie wenst, kunt u ons tijdens de kantooruren bereiken op het nummer 011/45 04 70. U kunt ook steeds mailen naar volgend e-mailadres: service@essec.be

Bedankt

Door het volgen van deze procedure, kunnen wij uw probleem op de snelste manier oplossen. Onze servicemedewerkers staan steeds garant voor een goede afwerking van uw probleem.

FACEBOOK

NIEUWSBRIEF

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

 


 
Inschrijven

HEEFT U VRAGEN?

Contacteer onsContacteer ons.

anaXis NV